Anasayfa

23 Şubat 2015 Pazartesi

Sucuklu Yumurta Nasıl Yapılır?


Sucuklu yumurta,  çocuklarımın en sevdiği kahvaltı gıdasıdır, zaman zaman akşam yemeklerinde de yemek istedikleri için kavga etsek de haftasonları soframıza dahil etmeye çalışıyorum.

 Bilmiyorum bana mı öyle geliyor? eskiden herkes sucuk alamazdı ama sucukların tadı daha bir güzeldi, şimdi katkı maddelerinden olsa gerek eski damak tadını alamıyorum.

Sucuklu yumurta tarifi oldukça kolay. Ben sucuğu ayrıca bir yağ koymadan yanmaz tavada kızartarak,  sucuktan çıkan yağın üstüne de yumurtayı kırıyorum. Yanmaz tavada bunu yapabilirsiniz, çelik tava kullanıyorsanız kısık ateşte yapın tencerenin dibi tutmasın.

1 porsiyon sucuklu yumurta,  364 kaloridir.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.